Christmas makeup essentials


"Make my wish come true oh
All I want for Christmas is you"

- Mariah Carey

4 days! And then it´s christmastime. Slowly you feel panic coming up when you think about the presents, the food and the way you wanna look. Do I have to I go to the hairdresser? What should I wear? Everyone celebrates Christmas in a different way, but I think the most of you would like to look good. In my case I always wanted to look prettier and more elegant than usually. And because of that I´m gonna show you my ´Christmas makeup essentials´. -

4 Tage! Und dann ist auch schon Weihnachten. Langsam gerät man in Panik wenn man an die Geschenke, das Essen und vor allem auch sein Aussehen denkt. Muss ich nochmal zu Friseur? Was ziehe ich nur an? Wie wird mein makeup sein? Jeder feiert sein Weihnachten zwar anders, aber ich denke die meisten wollen dennoch einigermaßen gut Aussehen. Bei mir war es schon immer so das ich an Weihnachten eben eher hübscher und eleganter Aussehen wollte. Daher sind hier meine `Christmas makeup esssentials´.




Kommentare:

  1. Oh wie schön, mein YSL wird mich auch Heiligabend begleiten.
    Liebe Grüße, Mona von Belle Mélange

    AntwortenLöschen
  2. Tolle Produkte. Ich werde mich nur dezent schminken, weil wir "nur" gemütlich zusammen sitzen :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dann vielleicht für Silvester :p schöne Weihnachten :)

      Löschen
  3. Ich liebe diese Produkte!!
    Vor allem der Nagellack ist perfekt für Weinachten.

    LG
    Jamiemerica

    AntwortenLöschen
  4. Hi Corinne!
    I like your picked product for Christmas time! I have something close to Stargate to Heaven by Anny, it was an ols Nailwearpro nail polish by Avon called Golden Wine but it has some flakies on its formula...
    By the way I simply in love with your YSL Pruim Avenue lipstick *_* It's a must colour!
    Have cheerful haolidays!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wow thank you and I hope you have an amazing christmas! :)

      Löschen
  5. I love the selected items for the photo. Very classy. I think you're on the right track to complete your Christmas outfit! Thanks for the recent Bloglovin follow. I followed you back :)

    Would love if you come on by and link your post to http://the-wardrobe-stylist.com/2015/12/18/bag-giveaway-linkup/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Your Welcome and thank you! Hope you have an amazing christmas! :)

      Löschen
  6. Tolle Produkte, die Lippenstifte gefallen mir sehr gut :)
    Schöne Weihnachtszeit wünsche ich dir!

    AntwortenLöschen
  7. Eine tolle Auswahl, schon allein das Design sieht sehr festlich aus =) Ich wünsche dir frohe Restweihnachten!
    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    AntwortenLöschen